Bir elbisenin üstünüze oturması, terzinin onu sizi düşünerek yaptığı anlamına gelmez. Otu boku üstüne alınma yani.
Yiğit

29 Mayıs 2010

Flashforward




Öncelikle dizi bittiği için ABC denilen kanala feci kızgınım. Çok sardırmıştım ben, hatta Spartacus The Blood and Sand de bittikten sonra hafta hafta takip ettiğim (Ezel dışında) bir tek bu dizi kalmıştı. Bu Ezel mevzusunu da başka bir yazıda inceleyeceğim. Şaka gibi, mis gibi diziyi bitirdiler. Ama bitmez bence, öyle umut ediyorum yani. Başka bir kanal alır. Zira hakikatten çok açık kapı bırakmışlar. Gelsin final spoilerları ve gördüklerim.
-spoiler-
*Basitinden başlayalım. Afganistan'daki abimiz Aaron kızını kurtardı, eyvallah. Ama biraz abartı oldu. O kadar feyke gerek yoktu bence. İçimizden "Lan bak bi öngörü daha gerçekleşmedi" diye düşünürken indirdiler solu. Ama gereksizdi.
*Doktor bozuntusu var ya bir adet, Bryce. Mis gibi kızı bırakıp elin caponuna koştun ya, o bayılma günü kafana sıksaymışsın keşke. O kadar netim.
*Simcoe, tarla faresi gibisin. Demetri gibi ne yaptığını ben de anlamadım. Janice var bir de, onun da oğlu olacakmış tamam da, en son bir bölüm önce Simcoe ile yatan hatunun gelip Janice'i alması ne iş? O kadın o kadındı yanlış bilmiyorsam.
*Wedeck, adamımsın. O ne karizmatik duruştu öyle tuvalette? 10 numara karizma abimizsin.
*Hayvanlar neden bayılmadı lan? Köpeği geçtim de kanguru ne iş lan gene? Olum yapmayın ya, neden kanguru? Neden koala falan değil de kanguru? Ne özelliği var? Bittiğine sevindirtmeyin adamı. Açık açık söyleyin. Ekstra bölüm çekip internetten yayınlayın. Ama "Mark öldü mü ölmedi mi" den çok beni ilgilendiren şey o kanguru artık.
*Charlie, bit my finger please. Sen ne taş bişey oluyorsun öyle? Maşala maşala. Dylan seni kaçırmaz tabi artık ondan sonra.
*Mark, ortaya karışık bir karaktersin sen. Biraz Michael Scolfield, efenime ne söyleyeyim birazcık Rambo öyle garip bir şeyler. O kadar adamı hakladın. Sen o telefon numarasını, asansör numarasını yaparken kendimi Thief oynar gibi hissettim. Öldün mü ölmedin mi bilmiyorum ama o an oradan sağ kurtulman imkansız olsa da ölmediğini düşünüyorum. Abi diyelim ki uçtu, tam havada yakaladı helikopteri. Eee? Helikopterde otomatik pilot var mı? İnsin kendiliğinden.
*Ekstra detay için tekrar durdura durdura izlemem lazım, sonradan tekrar düzenlerim zaten. Ama teorilerimi de yazayım ayıp olmasın. Hani o mektup tarihi farklı, kutlama tarihi farklı ya. Bence mektup önceden yollandı, tarih o gördüğümüz tarih. Yani mektup illa o an ulaşacak diye bir şey yok. Hepsi gene aynı tarihi gördüler. Kaç hatırlamıyorum şimdi. Saat olmuş sabah. Mazur görün düzeltmeye kadar.
-spoiler-

Bu dizi böyle bitmemeli. Oyuncular yeni dizilerle anlaşmış bile deniyor ama olmamalı. Yani bir şekilde 2. sezon çekilmeli, ve orada bitirilmeli mis gibi. Aklımızda soru işareti kalmadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder